خرید پستی گیرنده تلویزیون دیجیتال DVB T مخصوص کامپیوتر و لپ تاپ

گیرنده تلویزیون دیجیتال DVB-T
دریافت ۲۵ کانال رادیویی وتلویزیونی با کیفیت DVD بدون نیاز به اینترنت
اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB
دارای آنتن پرتابل مگنت دار و قابلیت اتصال به آنتن هوایی
دارای نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر دریافتی
قابلیت ضبط برنامه های در حال پخش با کیفیت بالا
قابلیت تهیه عکس وذخیره بر روی هارد دیسک از برنامه های درحال پخش
دریافت کلیه کانال های رادیویی وتلویزیونی به صورت دیجیتال

شبکه های قابل دریافت :
شبکه های ۱(سراسری) – ۲(سراسری) – ۳(جوان و ورزش) – ۴(علم و تکنولوژی) – ۵(تهران) – ۶(خبر) – ۷(آموزش) – ۸(معارف) – ۹(مستند) – ۱۰(جام جم) – ۱۱(iFilm – آی فیلم) – ۱۲(PressTV پرس تی وی) – ۱۳(العالم) – ۱۴(شما) – ۱۵(بازار) + ۱۰ شبکه رادیویی

ویژگی ها :
- گیرنده ۱۵ کانال داخلی و ماهواره ای ایران و ۱۰ شبکه رادیویی
– مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت ماهواره (DVD) به صورت دیجیتال بدون نیاز به دیش
– تامین برق مورد نیاز از پورت usb ، بدون نیاز به آداپتور خارجی
– امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش
– اتصال آسان از طریق پورت usb
– امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه
– گارانتی تعویض

توجه : اگر شهر شما هنوز پخش دیجیتال را پشتیبانی نمی کند میتوانید از این گیرنده به عنوان تلویزیون آنالوگ استفاده کنید.لازم به ذکر است که پخش دیجیتال به زودی در سراسر کشور قابل دریافت خواهد بود.

قیمت استثنایی : فقط 45000 تومان
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .
برای خرید و سفارش این محصول بر روی آیکن زیر کلیک نمایید :
خرید پستی

ايربرا

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

پکیج طراحی ناخن مایا

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

خردكن نايسر دايسر پلاس

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

بيگودي جادويي

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

آموزش پولیش کردن و برق انداختن خودرو توسط خود شما در پارکینگ

عکس, آموزش پولیش کردن و برق انداختن خودرو توسط خود شما در پارکینگ

پولیش کردن خودرو به روش دستی را امروز در وب شاد اموزش میدهیم. پولیش در موارد زیر انجام میگیرد.  شما یک خودروی نو از کارخانه تحویل گرفته اید و قصد پرداخت کردن آن را برای بار اول دارید. خودروها وقتی در کارخانه تولید میگردند معمولا پولیش نمیشوند مگر در موارد ترمیمی بخش های آسیب دیده از رنگ در حین تولید (لکه گیری رنگ)، با این حال برخی از کمپانی ها خودرو را به صورت سطحی پولیش خواهند کرد اما این عمل تنها به دلیل حذف گرد و غبارهای جزئی میباشد که در حدفاصل اطاق رنگ و کوره به دلیل خیس و چسبناک بودن بدنه روی سطح آن میچسبد و باعث تار شدن رنگ میشود. یک خودرو وقتی از کمپانی خارج میشود دارای رنگی با موجهای یکنواخت خواهد بود که این اتفاق در رنگ های متالیک بیشتر دیده میشود و برای این کار نیاز است یک بار خودرو کاملا پولیش شود تا جلوه واقعی خود را پیدا کند. خودروی شما هیچ آسیب رنگی ندارد و تنها بعد از مدتها قصد دارید با پولیش کردن به آن درخشندگی بیشتری دهید تا ماتی که به مرور زمان بر رنگ خودرو ایجاد شده است از بین رود. این ماتی بر اثر شرایط مختلف آب و هوایی و دانه های ریز گرد و غبار معلق در هوا و برخورد آنها با خودرو در هنگام حرکت ایجاد میشود و به سادگی با پولیش از بین خواهد رفت.( برای خواندن بقیه مطلب روی کلمه ادامه مطلب در زیر کلیک کنید)


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۵

تعمیر آبریزش کولر گازی و دلایل ایجاد آن

عکس, تعمیر آبریزش کولر گازی و دلایل ایجاد آن

گاه ممکن است کولر گازی شما ابریزش داشته باشد برای تعمیر آن نیاز به توضیحاتی دارید که در این پست ارائه می شود. به‌طور ساده رطوبت به بخار موجود در هوا گفته می‌شود که بسیار شفاف و بی‌رنگ است و با چشم قابل‌دیدن نیست  تا زمانی که دمای آن تغییر کندو ازحالت گاز به مایع تبدیل شود  مثلاً وقتی شما یک لیوان آب‌خنک را در تابستان بیرون از یخچال می‌گزارید دور آن شبنم نشسته این همان رطوبت هواست که به دلیل تغییر دما به شکل مایع تغییر حالت می‌دهد.نسبت رطوبت تمام مناطق آب و هوایی باهم متفاوت است مثلاً مناطق گرم خشک دارای کمترین رطوبت و مناطق ساحلی دارای بیشترین رطوبت است که اصطلاحاً  به آن شرجی میگویند.هرچقدر رطوبت هوا بالاتر برود بدن شما احساس گرمای بیشتری کرده و مغز فرمان عرق کردن را برای خنک کردن شما صادر می‌کند ولی وقتی بدن خنک نمی‌شود آنقدر این کار ادامه پیدا می‌کند که باعث از دست دادن آب ،املاح و مواد شیمیایی مورد نیاز بدن می شوداسپیلت با توجه به نوع فناوری و ساخت آن دقیقاً مانند همان لیوان آب در تابستان است که به دلیل سرد شدن فین ها یا کویل ها  رطوبت هوا را از محیط جمع کرده و به‌صورت آب از خود خارج می‌کند و با توجه به نحوه تنظیمات آن می‌توانید این کار را به حداقل یا حداکثر برساند( برای خواندن بقیه مطلب روی کلمه ادامه مطلب در زیر کلیک کنید)


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۱۹ دی ۱۳۹۵

کیف رولی لوازم آرایش

براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اينجا را کليک نماييد . . .

تعمیرات اولیه خودرو وقتی خراب می شود را یاد بگیرید

عکس, تعمیرات اولیه خودرو وقتی خراب می شود را یاد بگیرید

بهتر است به عنوان یک خودرو با تعمیرات اولیه خودرو اشنا باشید حتما یک روز بکار شما خواهد آمد. وقتی اتومبیل شما خراب شد و روشن نشد می توانید با صبر و حوصله عیب موتور را حدس بزنید و آن را برطرف کنید. برای شروع، قبل از هر کاری ساسات را کمی بکشید. اگر موتور به کار خود ادامه داد معلوم می شود عیب در قسمت سوخت رسانی است. در غیر این صورت اشکال در قسمت جرقه زنی است. برای برطرف کردن هر دو نوع عیب فوق، به شرح ذیل عمل کنید.

( برای خواندن بقیه مطلب روی کلمه ادامه مطلب در زیر کلیک کنید)


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۷ دی ۱۳۹۵

آموزش درست شارژ گاز کولر خودرو

عکس, آموزش درست شارژ گاز کولر خودرو

اگر کولر خودروی شما خنک نمیکند مهم ترین علت آن کمبود گاز در سیستم است که ما شارژ کردن آن را در این پست به شما آموزش خواهیم داد .

مرحله اول: اضافه کردن گاز
مرحله دوم: پر کردن کامل گاز کولرگازی ماشین
وسایل لازم بر ای این کار: شیلنگ مخصوص یا کپسول ۱ کیلوی گاز R134 همراه با گیج و شیلنگ،رابط شیلنگ،گیج مانوفیلد ،کپسول یک کیلویی گاز،شارژ گار کولر ماشین( برای خواندن بقیه مطلب روی کلمه ادامه مطلب در زیر کلیک کنید)


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۵

پیدا کردن عیب خودرویی که با استارت زدن روشن نمی شود

عکس, پیدا کردن عیب خودرویی که با استارت زدن روشن نمی شود

اگر سوار خودروی خود شده و با زدن استارت ماشین روشن نمی شود می توانید به سادگی مشکل را بر طرف کنید. تا لحظه راه اندازی موتور عوامل زیادی دست به دست هم می دهند تا خودرو به خوبی روشن شده و به نرمی کار کند . ارتباط منطقی بین عوامل مکانیکی و برقی به ما کمک خواهد کرد تا بررسی مرحله به مرحله قطعات از سلامت آنها اطمینان کسب کنیم. این را می دانیم که هر مدل خودرو تکنولوژی خاص خود را دارد و از طرفی دیگر در بین اینهمه قطعه پیدا کردن مشکل اصلی کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اجزایی که رد ادامه با آنها آشنا خواهیم شد می توانند نقطه ضعف بیشتر خودروها باشد و عملاً به عنوان پر تکرارترین عیوب شناخته می شوند. قبل از هر چیز باید عوامل حیاتی را بررسی کنیم که عبارتند از : آیا موتور با سرعت کافی توسط استارت می چرخد و باتری شارژ کافی برای استارت دارد؟آیا پمپ بنزین، بنزین را با فشار مناسب به انژکتورها می رساند؟   آیا جرقه کویل ها در زمان صحیح و با قدرت کافی به سر شمع ها می رسند؟   آیا زمانبندی سوپاپ ها و کمپرس موتور به مقدار مورد نیاز هست؟ابتدا باید بررسی کنید که آیا خودرو اصلاً استارت می خورد یا خیر؟ بیایید مسیر رسیدن برق از باتری تا استارت را که از اهمیت زیادی برخوردار است مرور کنیم. باتری اولین منبع اصلی ذخیره برق در خودرو محسوب می شود. هنر هر باتری در زمان استارت زنی مشخص می گردد. زیرا زمانی که موتور به حرکت درآمد دیگر مسؤلیت اصلی تأمین برق به آلتر ناتور یا دینام سپرده خواهد شد.برای اطمینا ن ا ز سالم بودن باتری وداشتن شارژ کافی ، سوئیچ را چرخانده و در مرحله acc و پله اول قرار دهید سپس با روشن کردن مصرف کننده هایی مانند برف پاک کن ها و چراغهای جلو عملکرد آنها را کنترل کنید . سرعت حرکت برف پاک کن و توان روشنایی چراغها می­توانند تضمین کننده ولتاژ و آمپر مناسب جهت استارت باشد. ابتدا کابلهای باطری را از نظر محکم بودن خوردگی و سولفاته نشدن چک کنید ضمنا باطری های جدید دارای شاخصی رنگی روی بدنه هستند که معمولا در حالت نرمال به رنگ سبز و در صورت نداشتن شارژ به رنگ سیاه درمی­آید.پس از آن به سراغ موتور استارت بروید ممکن است وقتی سوئیچ را به مرحله سوم می چرخانید فقط صدای تیک تیک بشنوید که در حقیقت صدای رله اتوماتیک استارت است . به دلیل اینکه موتور استارت نیاز به آمپر بالایی دارد برای برق رسانی به آن از سیستمهایی با ضخامت بیشتر استفاده شده و به همین دلیل است که نمی­توان این سیمها را از پشت مغذی سوئیچ و داخل خودرو عبور داد به این منظور از اتوماتیک استارت که همچون رله ای عمل می­کند و به خود موتور استارت چسبیده است استفاده می­شود . با دادن تحریک برق اولیه از پشت سوئیچ این رله برق با آمپر قوی را از خود عبور داده و به استارت می­رساند و همزمان دنده استارت را هم به جلو هدایت کرده و به توسط دنده های فلایویل موتور را می­گرداند. اگر در زمان استارت زدن فقط صدای تیک تیک را بشنوید این یعنی رله اتوماتیک استارت سالم است و به خوبی می­چسبد اما چون باتری ولتاژ کافی را ندارد موتور استارت را نمی­تواند بچرخاند. حال اگر خود اتوماتیک استارت به درستی کار نکرد و هیچ صدایی از آن شنیده نشد می­توان با دادن برق مستقیم ازباتری به موتور استارت آن را راه اندازی کرد و اگر هم باطری شارژکافی نداشت می­توان با اتصال موازی باتری به باتری کمکی دیگر برق مورد نیاز استارت را تامین کرد.در غیر این صورت هل دادن خودرو می­تواند مشکل را حل کند اما با توجه به اینکه در خودرو ها دیگر به جای چرخ زنجیر تایم از تسمه استفاده می­شود این کار به دلیل فشار ناگهانی وارده از طرف چرخ ها به موتور می­تواند باعث پاره شدن تسمه و یا رد کردن دندانه ها در جای خودشان شود.در خودروهای امروزی کار فعال سازی سیستم جرقه، پمپ بنزین و فرمان پاشش انژکتورها همه و همه با واحد کنترل الکترونیکی موتور یا ecu است. برق حلفظه های داخلی و برقی که جهت ران اندازی مصرف کننده ها و سنسورها وارد ecu  می شوند توسط چند فیوز و رله تامین می­گردند که اگر به هر دلیلی بسوزند و کار نکنند واحد کنترل الکترونیکی انرژی کافی را برای فعال کردن سیستم ها نخواهد داشت . ترموستات و یا عدم روشن شدن به موقع فنهای خنک کننده باشد. اگر آب توانسته باشد به روغن راه پیدا کند ، زمانی که شما درب محفظه روغن موتور را باز می­کنید و یا گیج روغن را می­کشید ، باید رنگ آن به حالت شیری درآمده باشد.مراقبت و توجه به موقع به خودرو می­تواند امکان بروز عیب را از آن دور کند. روشن ماندن چراغ سقفی در شب و زمان ترک ماشین ، می­تواند تمام انرژی باتری را تا صبح مصرف کند. شستن موتور در کارواش با آب یا هر مایع دیگر ، می­تواند دشمن اصلی قطعات حساس الکترونیکی و اتصالات آنها باشد . موتوری که به تازگی تعمیر شده و قطعه یا سوکتی که در زمان نصب به خوبی در جای خود قرار نگرفته همه و همه می­توانند سبب روشن نشدن خودرو و ایجاد اختلال شوند.


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۳۹۲

برای یخ نزدن خودرو در سرمای زمستان چه کنیم؟

عکس, برای یخ نزدن خودرو در سرمای زمستان چه کنیم؟

یکی از مشکلات رایج برای راننده ها در هوای سرد زمستان یخ زدن موتور خودرو است که برای جلوگیری از این مسئله می توانید از فیلم آموزشی زیر استفاده کنید. برای مشاهده ی فیلم روی عبارت زیر کلیک نمایید.

راه های جلوگیری از یخ زدن خودرو


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۲۶ آذر ۱۳۹۱

چرا وقتی واشر سر سیلندر سالم است موتور ۲۰۶ اب کم میکند؟

عکس, چرا وقتی واشر سر سیلندر سالم است موتور 206 اب کم میکند؟

اگر خودروی پژو ۲۰۶ دارید و  این مشکل برای آن ایجاد شده است این دلایل را دارد :۱-نشتی رادیاتور ۲-نشتی درمدار بخاری ووجود درز درشلنگهای آن ۳-ضعیف بودن موتور وگرمای بیشازحد موتور که باعث تبخیر اب میشه ۴-خراب بودن درب رادیاتور ۵ – مشکل در واشر کولر ۶ – ریختن اب معمولی در مخزن و ایجاد رسوب ۷- هرز شدن درپوش رادیاتور


ادامه مطلب ادامه مطلب . . .

  • نوشته : مدیر
  • تاریخ : ۱۱ مرداد ۱۳۹۱

بستني ساز خانگي مجيک

براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اينجا را کليک نماييد . . .

مانتو تابستانه سرمه

براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اينجا را کليک نماييد . . .

  • صفحه 1 از 2
  • 1
  • 2
  • «